INTAKE / EERSTE AFSPRAAK

• Kennismaking & administratie: invoeren ID gegevens & voorschrift voor kinesitherapie

• Vraaggesprek: vraaggesprek met gerichte vragen omtrent jouw klacht

• Lichamelijk onderzoek om je klacht in kaart te brengen

• Opstart behandeling op basis van de anamnese en het lichamelijk onderzoek

• Duur: +/- 1 uur

VERVOLGAFSPRAAK

De therapeut maakt een afweging of de behandeling aanvat op de behandeltafel, of meteen gestart kan worden in de oefenzaal. Nadien krijg je de vrijheid zodat het besproken oefenschema verder zelfstandig ingeoefend kan worden in de oefenzaal.

Wat kosten de sessies

vanaf 1 februari 2024

Al onze therapeuten zijn gedeconventioneerd. Sommige aanvullende verzekeringen (DKV, …) voorzien, in specifieke polissen, een hogere terugbetaling van onze zorg. Wij raden u aan om inlichtingen in te winnen bij uw verzekeraar.

We will get you back on (Fysio)Track!

FysioTrack hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn behandeling in combinatie met een persoonlijke aanpak gericht op jouw specifieke klachten. Gezien FysioTrack zich hierop focust, schoolt het team van zorgverleners zich bij met frequente bijscholingen om up-to-date behandelingen te kunnen verstrekken voor elke patiënt, en doen dit op een wetenschappelijk onderbouwde manier.